1. При констатиране на несъответствие, между Вашата поръчка и доставените продукти, в количествено и качествено отношение, Вие имате право да предявите рекламация, съгласно Закона за защита на потребителите. За Вашата рекламация е необходимо, да ни уведомите, в рамките на 60 минути, считано от часа на предаване на поръчката Ви, като уведомлението се счита за подадено, чрез изпращане на е-mail, описвайки вашият проблем, придружен със снимков материал на support@raipetrich.bg. Ако Вашето уведомление на рекламация, е направено след този срок, “Рай Доставка“, не се задължава да следва политиката за приемане на рекламации.
2. При предявяване на основателна рекламация, от Ваша страна, Ви предлагаме следните възможности, за разрешаване на установения проблем, в зависимост от ситуацията, вида и естеството на проблема:
● Замяна на продукта Ви, в рамките на 2 (два) часа
● Предоставяне на ваучер, от който ще можете да се възползвате, при следваща Ваша поръчка, като ваучерът, ще се равнява на стойността на сгрешеният продукт.
*Ваучерът не може да бъде комбиниран с друг вид отстъпка (промо код за отстъпка, промо код за безплатна доставка и др.)
Ваучерът се използва, за плащане на цялата поръчка или на част от нея.
Ваучерът се използва еднократно, като не може да се ползва за плащане на две или повече поръчки.
Ваучерът се предоставя за период от 1 (един) месец ( 30 – календарни дни ) след получаването му.
3. Във всички случаи, на неточно изпълнение на Вашата поръчка, с изключение на тези свързани, с не доставен артикул/продукт, Вашата рекламация ще бъде призната за основателна, само ако представите на доставчика продукта/тите, от който/които, сте останали недоволни, в количество, не по-малко от две трети от доставеното. От друга страна, ако клиентът е изхвърлил поръчката или върне, по-малко от две трети, от предоставеното му количество, Рай Доставка, не поема отговорност за компенсация.